fredag 9 november 2007

Sova sova säng säng säng...

Är äckligt trött nu men jag ska försöka hålla mig vaken och se "Isprinsessan" kl 21. Sen ska jag bara sova som en björn på vintern, inget lyssnade på Karlavagnen i kväll (brukar lyssna på fredagarna när det är Marcus Birro som sänder). Fattar inte hur jag ska klara av den här helgen. Jag måste plugga, en bildanalys ska in nästa vecka och den måste jag göra innan måndag för i veckan blir det bara jobba jobba. Men lite ledig är jag i morgon, för på kvällen ska jag till Norrköping och se /lyssna på Winnerbäck. Lär ju vara lagom trött på söndagmorgon. Zzzzzzzzzzzzzzz...

CK har fått ut nya tröjorna nu. Jag ska beställa mig en om jag nu lyckas bestämma mig för vilken modell och färg jag vill ha, det är inte lätt när det finns flera att välja på.

Idag kom det ett brev från Åsa Fhsk till mig. Litet meddelande och ansökningsblankett till fortsättningskurs i vår. Jag blev så förbaskat sugen. Har ju bestämt mig för att ägna våren åt min bok (ja, förutom att jobba om jag nu har nått jobb då, vilket jag verkligen hoppas). Vill verkligen skriva på den. Har ju tänkt att göra det helt på egen hand men när det där brev kom blev jag ändå lite sugen alltså, det är så bra med feedback och allt det där från andra. MEN jag ska kanske ta det lugnt med att ta på mig för mycket. Vet ju hur det är med mina distanskurser jag läser nu, allt jag vill går liksom inte. Och det är väl just detta som leder till att jag mår som nu... dvs. är äckligt trött! Jag kan inte ha en sysselsättning som ligger på 125%
Fick höra av en viss person idag att Petter använt Säkerts låt "Någon gång måste du bli själv" i sin nya låt "Logiskt". Måste självklart lyssna på den och höra hur det låter. Men det intressantaste i allt var nästan att det var "en viss person" som sa det, att han nämnde just den låten, med tanke på vad jag brukar tänka om honom ibland...

Inga kommentarer: