onsdag 21 november 2007

Men var lite tydligare för fan...

Pratade nyss med en handläggare på CSN och jag blir så fucking trött! Och på försäkringskassan också som inte håller ordning på saker och ting, vilket gjort att jag blir lidande och får ringa runt och trixa en massa. Tror fasen inte jag orkar bry mig längre, jag struntar i de där tusenlapparna jag kunde få i studiebidrag. Det retligaste är dock att CSN snott 150 spänn (servicavgift och ränta) av mig för att de själva är dumma i huvudet. Hmm.. ok jag har väl en liten del i det hela också men ändå inte. Hoppas jag slipper plugga mer i hela mitt liv, för nu har jag verkligen tappat lusten. Vill dessutom inte ha mer med CSN att göra. Som jag skrev igår, det vore skönt att bara få rensa ur den här hjärnan och sova ett par dagar.

Inga kommentarer: