onsdag 21 november 2007

Analysera mera (eller inte)...

Läste precis ett mail från en av mina lärare i ena distanskursen och det var kommentarer på bildanalysen jag lämnade in för någon vecka sen. "Waw – detta är du duktig på!" skrev hon och jag skrattar lite för mig själv för jag tokanalyserar ju verkligen sönder allting så varför inte lyckas göra det med en bild?

Idag fick jag dock rådet "sluta tänk och känn, bara gör" angående hur allt är just nu, jag ska testa det. Och när det gäller CSN och försäkringskassan ska jag ta mig en liten dust... ringer F-kassan i morgon och frågar vad de pysslat med. För studiebidraget är ju ändå pengar som jag borde ha, täcker ju i alla fall litteraturkostanden och lite annat. Nu ska jag vara duktig (lyssna på föreläsningar) i en timma, och strukturera upp saker och ting så att jag står ut med dem. Får se om jag lyckas.

Inga kommentarer: