lördag 24 november 2007

Hjälp...

Jag håller på att bli smått galen. Har som uppgift i ena distanskursen att göra en affisch i A2 format som marknadsför ett företag/organisation/förening några , måste innehålla någon text samt 3 foton! Jag ser problemen överallt: för det första har jag inget verkligt fall att jobba med måste hitta på (det får man) men attans vad svårt det är, särskilt att hitta bildmaterial till det och dessutom måste de ju vara högupplösta och bra. Hmm... dessutom tre foton, hatar sånna begränsningar). Helst skulle jag vilja göra en affisch där jag kan använda logon för mitt tidigare påhittade klädmärke... för (främst) extremeskidåkning! Men halihalå sånna bilder har jag inte på lager. Måste sätta mig ner och verkligen komma på nått bra. Har du något tips på företag/organisation/förening, vart jag hittar gratis snygga högupplösta bilder, eller ja vad som helst som kan underlätta mina problem, hör av dig!

Inga kommentarer: