söndag 4 november 2007

En helg med javascript...

Det fungerade relativt bra att gräva ner sig i pluggandet (skriva/förstå javascript) för att inte tänka på den plågosamma faktan över helgen. Dessutom är javascript uppgiften så gott som klar nu, på rätt sätt vet jag dock inte - javascript är knepigt och tråkigt. Det enda positiva just nu med tiden efter jul är väl just att mina kurser är avslutade, jag längtar verkligen efter fritid! att jag inte MÅSTE göra något, utan bara om jag vill själv... ny webbsida bör jag exempelvis jobba på... men jag måste inte.

Trots att tankarna och gråten hållit sig borta i helgen har jag en känsla av att kommande vecka inte blir den bästa. Men jag ska väl inte gå in med den tanken för då blir det verkligen så. Och jag vet ju att det kommer en fin avslutning på veckan... Lars Winnerbäck konsert i Norrköping på lördag! Längtar!

Drömmer väldigt mycket nu. I natt hade jag ett marsvin som jag skulle ta hand om och i veckan har jag träffat en massa kända människor ex. ställde jag en massa frågor till The Hives och steg fram till Bruce Springsteen (som satt på ett café) och frågade om jag kunde få en autograf till min mamma. Haha... och förutom marsvinet i natt så träffade jag på Nassim Al Fakir (jag borde sluta titta på Bolibompa!). Jaja, det kan vara ganska roligt också, som att var med i en film, ofta bättre en verkligheten.

Inga kommentarer: