torsdag 1 november 2007

Closing down of guestbook service...

Min fina (nej!) gästbok är stängd. Jag har väl själv länge tänkt att ta bort den där gratisgrejen som jag skaffade när jag typ gjorde min första hemsida för hundra år sedan. Men det har känts lite tråkigt att ta bort den också så jag har tänkt att det får bli nästa gång jag gör om hela sidan (vilket förhoppningsvis blir någon gång efter jul). Men som sagt gästboken är stängd nu, för guestbook.de lagt ner sin verksamhet. Fick en liten fil med alla inlägg i, hi hi vad många gamla minnen som ploppade upp... och människor jag en gång kände och människor jag inte har en aning om vilka de är. Dessutom är den mest fylld med positiva ord och det kan jag behöva läsa just nu.... (läser)... jag är fan överkänslig idag får tårar i ögonen av att läsa gamla gästbokinlägg från vissa personer ex. min svenskalärare på gymnasiet (kan faktiskt sakna henne ibland). Sen är det ju inte alla som har ord från en OS-guld medaljör i sin gästbok... ja tiden går verkligen, mycket förändras.

Inga kommentarer: