fredag 26 oktober 2007

Lyckad kombination...

Jag har hittat en sån lyckad kombination! Luleå hockey + WCT, det blir nog till att skicka iväg en beställning snart. Men jag ska se om jag inte hittar något mer som jag borde köpa. Ibland måste man unna sig lite. Och wii... första borta vinstenför säsongen igår. Nu är vi på gång. Alltid slutspel, alltid slutspel! På tal om Luleå (ja det är bara jag som ser sambandet) blev jag idag tipsad om ett nytt svenskt band så jag gick in på deras myspace och kollade, det visade sig att min gamla olyckliga förälskelsers dåvarande pojkvän spelade i det bandet! Ha världen är bra liten.

Jag tackde föreste nej till lägeneheten och då var den redan uthyrd så haha... bara att leta vidare för mig. Den som väntar på något gott... Nu ska jag se "Fåret Shaun".

Inga kommentarer: