torsdag 25 oktober 2007

Ha eller inte ha är frågan...

Så ska jag lyckas bestämma mig då, om lägenheten jag var och tittade på. Vill jag ha eller inte? Inte säkert att jag blir första att få den ändå om jag ringer i morgon bitti men en sak är säker, jag måste ha bestämt mig i morgon. Den var inte vidare snygg men ganska stor trots 26kvm och den ligger inte helt fel och inte för dyr. Men som sagt inte så snygg (=äckligt gula tapeter) dessutom ingen frys. Egentligen har jag ju inte så bråttom att flytta heller, men utbudet av lägenheter är inte så stort och när man väl hittar en så dröjer det ju typ 3 månader innan man kan flytta in. Hmm... jag får beslutsångest!

Men det finns större problem i världen... palmolja är ett, gå in på sidan och skriv på namninsamlingen! Greenpeace har många bra saker på g här är en annan som jag tycker om, vilket ni kanske förstår. Vill bara dyka ner där i havet.

Inga kommentarer: