fredag 26 oktober 2007

En eftertraktad biljett...

Det är två resor jag verkligen vill göra, späckhuggarsafarin är en det andra är att åka på konståkings VM i Göteborg i mars. Tänk att få se herrarnas fria program...och framförallt Stephane Lambiel live! (Ja även andra är sevärda inte minst underbara svensken Kristoffer Berntsson). Tror inte det kommer så många chanser i mitt liv att få göra just detta men det verkar enklare än vad det är. Jag har verkligen inte råd att skaffa en All event biljett, vilket är det enda som säljs nu, de kostar nämligen 2895-5300 kr!!! Ha, skulle jag betala det vill jag fasen sitta i "kiss and cry" -hörnan. Nej, men det faller i sin orimlighet att jag är där en hel vecka och betalar det priset. Så vad göra? Jo, det är bara att hoppas, för det står pyttesmått på sidan att "i mån av tillgång kommer singelbiljetter att släppas i slutet av 2007". Det vill jag inte missa kan jag lova. Det jobbiga är att herrarnas fria program är på påskafton, hur dyra och fulla är inte tågen då? Ja ja det där löser sig, jag hr ju körkort om inte annat. En sak i taget. Biljett först. SNÄLLA!

Det har föresten blivit ny layout på Stephanes hemsida, mycket bättre än den förra om det nu är någon mer än jag som är intresserad. Några nya "off ice" bilder har också lagts in, tagna av Frankie Morello, väldigt trevliga.

Inga kommentarer: