måndag 8 oktober 2007

Lite glädje i afton...

Wiii! några smarta människor filmade lite på CKs spelning i lördags, på CKs blogg kan ni se klippen! Det är ju av sådan kvalité som det brukar med mobiler men va sjutton man blir glad och kär ändå. Är hipphopp blipp blopp inget för er vill jag tipsa om sist klippet, lovely!

Kan vara bra att bli lite glad så här på kvällen för idag på jobbet fick jag reda på att en ska sluta, inte alls roligt, riktigt tråkigt faktiskt Men alla börjar på nya kapitel i livet lite då och då. Hoppas den som kommer istället är lika bra och rolig och att det blir en kille ha ha... jag tycker ju det är bäst att arbete med killar. Kanske öppnar det någon liten chans för mig också, att få vara kvar efter mars, hoppas hoppas... men det kanske blir tvärt om också. Den som lever får se, som det heter.

På tåget hem tittade jag lite på Lucky Blue, jag ska inte tjata om hur bäst den är igen men jag håller på att bli galen snart på en statist på dansbanan i slutet, han är så galet lik en som gick på samma högstadie som jag, kan inte låta bli att fundera på om det är han eller inte. Jag är ju ändå rätt bra på att känna igen folk.

Inga kommentarer: