måndag 1 oktober 2007

I Don't Want To Wait...

Trött. Är helt seg i huvudet. Ska göra seminarieuppgiften i min distanskurs men jag blir osäker på allt jag tänker, kan liksom inte tänka klart. Sömn verkar inte vara botet heller.

Var hos min syster i helgen. Blev lite shopping i Marieberg(Örebro) på vägen dit och även där (i Lidköping). Nya kläder var välbehövligt med jag hittade inga passande "gubbyxor", får leta vidare. Lyckades dock hitta ett par skor utan skinn som satt perfekt (mycket sällan det händer) så jag köpte dom trots att de pryddes av två vita dödskallar Jag hatar dödskallar, tycker det är motbjudande, får mig att tänka på massgravar och annat tragiskt. Så igår kväll tog jag fram en svart vattenfast tuschpenna och målade över dem, det fungerade sådär.


Idag börjar TV4 sända Dawsons Creek, min generations OC. Jag älskade Dawsons Creek när det gick och gör det kanske fortfarande. Jag minns att jag grinade typ till varje avsnitt. 16.40 sänder TV4 det. Helt fel tid, eftersom jag bara kommer kunna se det när jag är ledig, men men... jag har ju redan sett alla avsnitt. Eller OK jag vill köpa DVD-spelare med hårddisk NU! Dawsons Creek har förövrigt det bästa sista avsnittet en serie har haft, tillsammans med Six Feet Under.

Inga kommentarer: