fredag 19 oktober 2007

Dags att lämna...

Jag satt här och blev smått galen på Svenska Kyrkans hemsida. Hittade inte någonstans där det stod klart och tydligt hur jag ska göra för att lämna dem, kyrkan alltså inte själva hemsidan haha. De vill kanske inte bli av med mig och mina pengar men jag tycker att det borde vara lätt att hitta utträdesinformation eftersom man ofrivilligt "föds" in i det. Men efter besöket på deras hemsida är jag ännu mer övertygad om att jag gör det rätta. Dessutom ska jag inte ta pengarna jag sparar själv, utan skänka dem till något bättre än det kyrkan står för, jag tror det blir WWF.

Jag fick använda google istället, hittade någon Aftonbladetartikel och ett interaktiv pdf som bara var att fylla i och sen skicka till pastoratet,
så nu ska jag göra slag i saken...

Inga kommentarer: