lördag 20 oktober 2007

Ta mig dit...


Nu sitter jag här och längtar igen, får gåshud på armarna och tårar i ögonen. Varför åker jag inte bara iväg? Titta här så får ni se (inkl några sköna norrmän). Jag vill verkligen på späckhuggarsafari NU! Vill tillbaka till nordnorge. Jag måste nog sätta mig ner och räkna och fundera lite på det igen, det kan ju inte vara omöjligt. Vi hade ju dessutom bestämt oss, borde hålla oss till det. Idag hittade jag förövrigt ett nytt ställe att utgå ifrån. Det verkar som om Hurtigruten är bästa sättet att ta sig dit, så jag vet inte riktigt... såg ju den där dokumentärserie som gick i SVT i somras, vilken sjögång det kunde vara på de där båtarna. Konstigt föresten att jag är mer skraj för att åka en Hurtigruten båt än att sitta i en lite gummibåt. Gå in på underbara planethurtigruten.com och segla fram till späckhuggarna, valsång när den är som vackrast! Och drömma kan man alltid.

Inga kommentarer: