torsdag 18 oktober 2007

Musik non stop...

Överallt är de människor som lyssnar på något där de går, sitter eller står. Alla går omkring i sina små universum med hörlurar i öronen. Jag brukar tänka på det när jag sitter på tåget, blir lite nyfiken på vad de lyssnar på. Jag hör själv till den där skaran som ständigt har musiken på, dagen blir ju alltid lite bättre med ett soundtrack, särskilt när man går eller åker tåg, lite som en film.

Idag har det varit segt. Allt har gått så långsamt, utan att jag förstår varför. Har haft lite att göra men när jag har lite att göra andra dagar känns det ändå inte som idag. Hela veckan har känts seg. Kanske har att göra med att "energigivaren" (ni har väl läst bakpå mjölkpaketet) har varit sjuk... eller så har jag bara så mycket grubblerier i huvudet som gör att jag sover dåligt vilket gör mig trött.

Har inte fått tag i någon Tillbaka till samtiden (Ltd edition). Jag måste sluta att vara så långsam när jag ska ta beslut. Det samma gäller när jag letar lägenhet, de är inte så många, så när jag finner någon som bara är ok får jag nog slå till om jag nu ska ha någon.

Inga kommentarer: