lördag 9 april 2011

För långt för FB status…

Tänkte skriva en Facebook status men insåg genast att det jag har i huvudet är alldeles för mycket. Detta blir dock mer ett ”skriva av sig” inlägg än ett inlägg som intresserar någon annan.

Testade nyss om en sak fortfarande plågar mig... och svaret är tyvärr ja. Men tack o lov gav det mig bara bara lite ont i magen och det känns bra. Har dessutom hittat något som får den där gamla känslan att dra åt skogen, något som väcker upp gamla saker men det fina. Jag vet att jag är lite kryptisk, det är liksom min grej att vara kryptisk. För om jag lärt mig något det senaste året så är det att inte ”ropa hej” eller skena iväg. Så det ska jag inte göra. Men det är skönt att det fortfarande finns människor som kan få mig att må så bra!

Hade förresten hoppats på att slå ett personligt rekord idag eller imorgon, men det blir nog tyvärr inte så, kom jobbiga saker i vägen, men en annan dag kanske.

Mamma har varit här på besök sedan igår (dock åkt hem nu). I går kväll var vi på bio och såg ”Never let me go”. Jag visste när jag såg trailern att jag ville se den men att det skulle bli jobbigt och ja, det var ingen munter historia. Hemsk och väckte förbannat många tankar. Dessutom kunde jag inte låta bli att tänka på hur lik Carey Mulligan är Michelle Williams, eller om det är tvärt om.

Idag har vi bara gått på stan, så nu är jag alldeles trött i fötterna. Och funderar på att slöa resten av kvällen.

Inga kommentarer: