lördag 5 mars 2011

Surkväll…

Jag är hungrig fastän jag precis ätit. Jag är trött fastän jag tycker att jag sovit rätt mycket. Men det är väl för att det är en jävla skitkväll! Det har radat upp sig skitsaker (om än ganska triviala) och pricken över i blev när jag inte hittade E.T. filmen som jag gått och peppat för i två veckor. Tappade intresset för allt… allt annat än att lyssna på musik och surfa runt på nätet.

Två sportnyheter kan jag dock kommentera:
1. Alexander Majorov tog brons på JVM! Det är förbaskat roligt och det ska bli så kul att se honom åka VM om några veckor. Även om jag är väldigt ledsen över att Kristoffer Berntsson inte får åka. Men vi har två platser och tre potentiella åkare så då måste ju resultaten avgöra. Hoppas förresten vi får se Alexander på Stockholm Ice också… hur nu det ska finnas tid för alla underbara åkare som man fått ihop.

2. Det är slutspelsdags i hockeyn! Luleå får möta Djurgården. Blir spännande som attans men oj vad jag hoppas att de slår Stockholmarna! Kom igen nu Luleå kämpa på!

Näpp, nu ska jag kolla om det finns någon/något som kan får mig på lite gladare humör, annars går jag och lägger mig. Imorgon är det ju ändå en av årets tv-höjdpunkter; VASALOPPET!

Inga kommentarer: