fredag 21 januari 2011

Märkligt vad jag drömmer…

Jag funderar på att starta en drömblogg eller något. Fast risken finns ju att någon psykolog eller drömtydare eller likande går in och läser och börjar analysera mig i små bitar. Kan ju bli läskigt.

Mina drömmar är annars rätt underhållande, i alla fall för mig. I natt var jag i min mormors gamla hus, vi var några stycken och vi var på väg därifrån. Jag minns inte så jättemycket egentligen men jag minns två saker. Jesper (är ingen jag känner sen tidigare) en riktigt snygg kille som jag sprang efter och så träffade jag även på ”Nicholaus Arson” från The Hives…. fråga mig inte vad de två hade i min mormors hus att göra, eller varför jag höll på att spola ner en massa kläder i toaletten istället för att ta dem till tvättmaskinen.

Förra veckan drömde jag att jag var med mina föräldrar och handlade. De köpte 19 st oxfilé. Sen kom pappa på att eftersom det var så billigt så skulle han ringa till deras granne och fråga om de också ville ha.. och det ville de så han köpte allt affären hade. Varför drömmer jag en sådan sak?

Jag är knasig. Hur knasig vet jag dock inte om jag vill veta.

Inga kommentarer: