torsdag 30 september 2010

Lägenhetsägare…

Jag har köpt lägenhet! Skrev på kontraktet idag, får tillgång till den 1 nov, får se exakt när jag flyttar. Det känns väldigt bra faktiskt, speciellt att slippa vara beroende av att pendla med SJ.

Det ska bli roligt att göra i ordning lite också, tapetsera osv. Även om det kommer kosta lite. Egentligen är ju inget akut men man vill ju liksom sätta sin egen prägel på lägenheten.

Nice lägenhet. Ingen balkong med badkar och en fantastiskt fin liten klädkammare (som jag typ älskar). 38 kvm, 270 i takhöjd. Det blir bra det där.

Det jobbigaste nu är att behöva säga upp allt man har nu och bestämma sig för nya leverantörer och varianter av bredband, tv, el osv. Sen är det ju annat som måste ordnas. Phu!

Och mitt i det ska jag ju försöka hålla övriga livet igång, jobba och umgås med människor jag tycker om!

Inga kommentarer: