söndag 22 augusti 2010

Trevlig dag och trevligt sällskap…

Är trött idag. Gårdagen var slitsam, men mycket trevlig. Var i Stockholm med en vän, gick på fotografiska och käkade på Hermans och sen gick vi en sväng på söder. Inte helt fel. Det enda som var fel var min kondition/förmåga att bära runt på en ryggsäck samt att det kom en regnskur (visserligen som värst när vi satt under tak men ändå).

På kvällen tog jag flygbussen till Skavsta och åkte in till Nyköping och “Typ en festival”. Var hur trött som helst och hade helst åkt hem men det gick ju inte, Timo Räisänen skulle ju spela! Så jag väntade och väntade. kvart i tolv gick han på scenen. Och det var bra, inte som på PIP, men det var bra… kan Timo vara dålig? Jag var dock seg och publiken med eller jag vet inte så noga. Jag stod iallafall inte på något bra ställe så fotona kommer nog inte bli dundrande bra, tyvärr. Men det kommer väl fler tillfällen.

Inga kommentarer: