onsdag 30 juni 2010

Att shoppa sig glad…

Sitter och tankar in en massa saker i min nya mini-PC som jag köpte igår. Vi har inte lärt känna varandra än men jag tror nog att vi kan bli mycket bra vänner, än så länge är den snäll och lite söt. Jag köpte den förövrigt på Teknikmagsinet (Spiralen) i Norrköping. Det är alltid så bra personal där.

Jag kan dessutom inte låta bli att älska Teknikmagasinet. Egentligen säljer de bara saker som ingen behöver, vilket är rätt onödigt. Men de är även experter på att ha saker som man inte visste att man ville ha som ex. glassboll eller en magisk fjärrkontroll. Teknikmagasinets katalog är förövrigt en underbar underhållning!

Jag sprider verkligen pengar omkring mig nu. Idag införskaffade jag en biljett till Winnerbäcks sommarturné. Har inte köpt PIP biljett än men det kommer, de har släppt ett i stort sett helt lyckat spelschema idag! Nu längtar jag efter konserter! Och jag låtsas inte om att Håkan Hellström är klar för Wow, det gör för ont haha. Lite ont gör det ju också att Hultsfredsfestivalen är ett minne blott. Det är på ett sett lite sorgligt. Min första festival dessutom, men det var ju ett tag sedan nu.

Imorgon hoppas jag på ett paket från CDON, vill verkligen ha mina skivor NU! Tycker jag väntat för länge den här gången.

Nu ska jag fortsätta langa in filer i datorn.

Inga kommentarer: