torsdag 29 april 2010

Mål som spricker…

Hade någon tanke för lite drygt en vecka sedan att jag skulle lägga ut alla bilder från Pop Culture redan samma helg. Men så blev det inte och jag har nu skjutit på det från dag till dag. Så nu sitter jag uppe för att verkligen få det gjort!

Är ganska supertrött och det har varit lite stressigt på många sätt, särskilt de senaste dagarna, åkt hem senare från jobbet och idag var det dessutom 3 signalfel för tåget innan vi ens kommit till Åby, så det blev ju en aning försenad hemkomst. Gick visserligen ingen nöd på mig, trots att jag satt i en trappa och trängdes. Jag tittade nämligen på underbara “Lucky Blue” i min mediaspelaren. En bra film på så många sätt.

Trötthet och stress ligger nog till viss del bakom min lätt förvirrade tillvaro just nu, där saker inte blir gjorda, där saker blir fel, där jag pratar lite för mycket, sover för lite osv. men jag tror nog det mesta handlar om de små rosa moln som flugit iväg med mig och fjärilarna som stängt in sig i magen och förvridigt huvudet på mig. Men det känns ändå väldigt bra, jag klagar verkligen inte.

Frågan är bara om jag inte skulle ta skapa ett mål att fullfölja över just det där. Att se till att släppa ut fjärilarna eller ge dem lite extra mat… men å andra sidan är det inte riktigt jag som bestämmer det. Men jag kan ju ta reda på vad som gäller.

Nej, nu ska jag sluta skriva här eftersom jag är så trött att jag svamlar. Och borde verkligen göra klart det där med konsertfotona. Var nästan klar nyss men upptäckte att jag (inte helt oväntat) gjort ett fel, så nu måste jag göra om lite. Sen får jag sova. För målet jag har är att bli klar ikväll! Och det ska inte spricka.

Inga kommentarer: