torsdag 15 april 2010

Googla strunt men...

Blev glad över att se att det faktiskt är många fler än jag som tycker att Katherine Moennig ska spela Lisbeth Salander i USA versionen av millenniumfilmerna. Egentligen bryr jag mig inte eftersom jag till skillnad från alla andra (?) inte är så förtjust över hela det där spektaklet. Har visserligen bara sett det som visats på TV och inte läst böckerna, men jag tror det får räcka så. Men ok, får världens näst snyggaste kvinna göra rollen som Lisbeth så kanske jag ser den också. Katherine är perfekt för den rollen!

Ja ha, det är sånt här man får sitta och fördriva tiden med (googla och kolla på struntsaker) under tiden som jag försöker få datorn att på något sätt göra om min filmprojektfil till något som går att se någon annanstans än i skitprogrammet moviemaker! Jag är så trött på att det inte fungerar. Någon Movie Maker expert som kan komma med bra tips? Hör av er.

Nu ska jag fortsätta titta på strunt. Och lyssna på CITY (G I Matte A, har seglat upp och blivit en favorit). Förresten, gå in och ge Den Svenska Björnstammen 5 stjärnor på Metro On Stage.

1 kommentar:

Tanja Paronen sa...

Ohhh, hon är så fin!!!! vackra vackra människa! Såg du när "Young Americans" gick? tror det hette så... har dreglat över henne enda sedn dess! hihi