torsdag 22 april 2010

Är så trött men kan ändå inte sluta le…

Min granne säger att det enligt bondepraktikan ska vara tre snöväder i april, det har det varit nu, så vi får hoppas att våren hittar hit på riktigt nu (vet i och för sig inte hur många snöväder det ska bli i maj!). Det var inte speciellt roligt att gå runt som en vandrade snögubbe i morse. Trodde det skulle dra ner mitt humör för dagen men det gick då inte.

Det mesta är för bra för det. Bara går omkring och ler. Har roligt på jobbet; tycker väldigt mycket om allt från kunder, medarbetare, datorn haha ja allt. Och hunden självklart (idag körde vi lite hoppträning, hon är så duktig).

Imorgon blir det konsertdags. Får offra en Björnstammen konsert för de tre andra, går inget annat när det prompt ska vara samtidigt! Men det blir nog bra, hoppas dessutom att jag får trevligt sällskap.

Snark… jag är så sjukt trött, jag ska nog sova nu.

Men jag får väl säga ett litet grattis till världens bästa Ola Salo och hans fru som fått en dotter. Undrar förresten vad hon kommer tycka om sin pappas låt “Father of a son” haha.

Puss och godnatt!

PS: Sedan Stockholm Ice bilderna lades upp har jag ca 71% japanska besök på cissilia.se, roligt men undrar hur bra det går för dem att hitta rätt när allt står på svenska.

Inga kommentarer: