onsdag 10 februari 2010

WOW...

Ja, bloggen lever. Eller jag ger den konstgjord andning. Det var länge sedan jag skrev och det finns det väl flera anledningar till men mest för att jag inte känt för det och sen har dagarna bara gått. Men nu har jag beslutat att jag ska göra ett nytt försök. Tror visserligen inte att det kommer bli någon större förändring av inläggen, de kommer handla om det vanliga: musik, sport,jobbiga saker i tillvaron, trevliga saker i tillvaron och en hel del tjat om konståkning.

Börjar med det sistnämnda. Stephane Lambiel gjorde comeback och tog hem silvret i EM. Det var så vackert. Snart är det OS. Och det är ju så mycket mer att se fram emot än bara konståkning.

Mycket har hänt sen jag skrev sist, på jobbet, med mig, med min omgivning osv. Nytt år hade blivit dessutom, men egentligen har det väl inte hänt så mycket och jag tänker inte skriva i kapp, utan börja från där jag står. Och det kanske SJ och Banverket ska vara glada över med tanke på hur de gjort min tillvaro surare i över en månad nu.

Puss, vi hörs.

Inga kommentarer: