måndag 15 februari 2010

OS i skymundan...

Så har OS startat, men jag tycker knappt att det känns. Jag funderar på om det kan ha att göra med att jag inte såg invigningen (har dock spelat in för senare), det är första gången sen 1992 tror jag. Men i helgen var jag bortrest och det var inte läge att sitta uppe mitt i natten. Och kanske tur det för idag är jag så förskräckligt trött.

Var hos syrrans familj över helgen. Lilla E fyllde två år i fredags, tänk vad fort tiden går. Hon fick en hel del roliga saker. Hon gillade antagligen sin springcykel bäst, den gillade jag sämst. Provade nämligen cykeln inomhus och körde rakt in med knät i en dörrpost. Det svartnade för ögonen, så ont gjorde det, är fortfarande öm.

Gjorde shoppingfynd också. Köpte tre par byxor och två tröjor för 406kr i min favoritbutik! Och en stickad tröja på MQ för 99kr. Idag fick jag dessutom ett annat fint tillskott i garderoben eftersom in "Den svenska Björnstammen" t-shirt kom på posten.

Ikväll blir det att de på Charlotte Kalla och övriga. Kanske kan de få igång OS-febern i mig.

Inga kommentarer: