fredag 13 november 2009

Konståkningshjärtat bultar...

Tänkte ägna kvällen åt att titta på intressanta program på webbtvnur.se, men jag fick bara ljud och ingen bild så jag gav upp. Istället gick jag in på YouTube och tittade på konståkningsklipp bla Adrian och Kristoffers nya program, lite galor och självklart en hel del Stephane Lambiel. Blir alldeles lycklig av att se alla dessa fantastiska åkare och speciellt Stephane. Längtar efter att få se EM, VM, OS på tv och så ska jag verkligen bege mig till SM i år igen.

Såg att Disney On Ice är på gång i Sverige igen. Hmm... ställer mig samma fråga som alltid, varför kan vi inte få hit någon annan sorts isshow? Jag skulle gärna åka på något sånt här.

Och som alltid när jag skriver om konståkning, en länk till ett litet underbart klipp med Stephane.

Inga kommentarer: