måndag 21 september 2009

Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen...

... att jag inte köpt någon biljett till Winnerbäcks höstturné grämer mig lite. När hände det senast att jag inte såg honom under en turné? Varför jag inte köpt någon biljett? Mest beroende på datum, väglag och svininfluensan. Men det finns fortfarande en chans att gå, men ståplatserna är tyvärr slut. Får se hur det blir. Blev ju ännu mer sugen efter att idag fått boken "112 sånger" med posten, den är så fin att jag blir lycklig.

På tal om konserter. Jag lyssnade på Timo Räisänens spelning från "WOW" på P3Live. Det lät bra mycket bättre i radio än live. Eller alltså det var aldrig fel på Timo under spelningen men jag tyckte publiken var lite seg, men jag måste stått på helt fel ställe för de hördes verkligen inte på radion. Sen kunde man ju inte direkt höra att detvar eftermiddag och sol heller (förutom att Timo sa det), att tänka sig ett stort publikhav och mörker kändes bättre. Hoppas att få se Timo live snart igen.

Inga kommentarer: