torsdag 3 september 2009

Jag svävar...

Jag har något fel i höften. Ibland känns det som om den hoppar ur led men idag har det gjort ont konstant sedan jag vaknade. Det brukar dock gå över så jag har inte brytt mig om att kolla upp det. Idag har det dock gjort galet ont, särskilt i vissa rörelser och när jag suttit på något hårt. Att gå hem från jobbet var ingen höjdare tills... jag såg Honom på håll komma gående emot mig. När vi sedan gick förbi varandra och han hälsade med ett leende, försvann smärtan i höften och kändes knappt på hela vägen. Antagligen för att höften inte hade någon belastning längre, eftersom jag liksom svävade på moln. Han helar mig! Haha.

Annat som får mig att må bra just nu är att se Omark och Harju spela ishockey, vilket de just nu gör i tvn brevid mig. De är underbara att se! Det kommer kännas tomt i elitserien och Luleå nu när de åkt till Ryssland. Men jag får tacka för att de spelar i Tre Kronor, både för att de är mina favoriter men så gör de ju mål också!

Inga kommentarer: