torsdag 6 augusti 2009

Tredje festivalen inbokad...

Nu har jag köpt biljetten till Way out West, vågade inte vänta längre. Tror visserligen inte det blir slutsålt men tänk om, nu när jag äntligen bestämt mig. Men ärligt talat känns det inte bra att betala 945kr sådär, tänk om jag skulle bli sjuk eller Antony, då känns pengarna totalt bortkastade. Men nu ska jag inte vara så negativ, får tänka på det vackra istället.

Idag fick jag förresten mina efterlängtade skivor. Köp inspirerade av förra helgen dvs. Simon Norrsveden och Parken. Sen köpte jag soundtracket till "Mannen som elsket Yngve", kändes som hag borde ha det i min samling, ska bli roligt läsa de små kommentarerna som Tore gjort till varje låt.

På tal om "Putte i Parken", har jag påbörjat att fixa med bilderna, det kommer förhoppningsvis ut några på cissilia.se nu under helgen. Men nu måste jag ta tag i disken. Snart sovdags.

Inga kommentarer: