fredag 21 augusti 2009

Efter en paus...

"Jag får liksom ingen ordning", Winnerbäcks nya låt ligger nu uppe på hans myspace. Jag lyssnar, får knotter på armarna och tårar i ögonen. Det bara är så. Och fan vad jag gillar introt! Jag måste få "arslet ur vagnen" nu och fixa en konsertbiljett. Längtar på en sekund ihjäl mig efter nya skivan. En månad kvar. Har inte toklyssnat så mycket på LW den senaste tiden. Men det är när man haft en paus från något som man uppskattar det på nytt.

Så är det med friidrott också. Sedan Stefan Holm slutade har mitt intresse varit väldigt lågt i allmänhet, ännu längre när så många andra svenskar är skadade eller sjuka. Men de två senaste dagarna har jag så smått kollat på VM och det är ju riktigt roligt. Min nya favorit är helt klart Nicklas Wiberg, mångkamp i sig är roligt, att få följa idrottarna i två dagar och inte bara under 19.19 s eller något sådant ;) Har dock börjat känna ännu mer av min allergi mot TV4 och deras jävla reklampauser samt bestämt mig för att bojkotta comhem och ÖB i all evighet, deras reklam just nu är så vidrig att jag blir sjuk!

Ikväll ska jag på "Typ en festival" är det tänkt. Se på CK.

Inga kommentarer: