fredag 17 juli 2009

When we were winning...

Tiderna blir helt omvridna när jag har semester. Stängde av tvn och försökte sova runt midnatt igår. Det gick inte, bara tankar och annat som snurrade. Efter en halvtimme gav jag upp, tände lampan för att läsa. Satt upp till två, blev tvungen att läsa ut Broder Daniel: When we were winning som jag påbörjade häromdagen. Vet inte direkt om det var rätt bok att läsa för att minska tankarna och för att bli trött. Den väcker, särskilt mot slutet så mycket känslor och tankar. Jag stängde boken och grät. Men somnade så småningom och drömde att jag var barnvakt åt Håkan Hellström och Daniel Gilberts barn (vet inte ens om Daniel har barn), det var märkligt. Men jag drömmer så mycket konstigt.

Läs boken föresten. Särskilt om du ett uns gillat/gillar Broder Daniel eller läs den ändå! Den är dessutom fylld av en hel del underbart vackra svartvita fotografier.

Inga kommentarer: