tisdag 16 juni 2009

Sicket skit!

Peace & Love har fått fram spelschemat nu och jag konstaterar direkt att det sker gigantiska krockar! Winnerbäck, Slagsmålsklubben och Hello Saferide precis samtidigt, hur kan man göra så? Visserligen har LW och SMK inte mycket gemensamt och drar olika publik men ändå, tänk på mig. Nu känns "Putte i Parken" mer lockande än någonsin. Moneybrother krockar dessutom lite med Laakso och Melody Club med Miss Li, vad är det för jävla schemaläggare? Varför ringde de inte mig? Ja ja, tur för dom att inte Håkan Hellström och Winnerbäck krockar för då hade jag utnämnt dem till totala idioter!

Är kanske inte upplagd för det där just nu. Dagen har varit seg och på hemvägen stannade tåget mitt ute i buschen "vi har påbörjat felsökning", ja, tack så mycket för det! Varmt var det också. Men efter ett tag kom vi igång igen. Alla som skulle vidare till Göteborg missade dock sitt tåg och jag missade troligen möjligheten till att må lite bättre, vilket jag hade behövt för nu känner jag mig bara arg och negativ. Ge mig en ljuspunkt!

Inga kommentarer: