måndag 15 juni 2009

En hyllning till de goda människorna...

I morse när jag sprang till tåget bromsade det in en bil bredvid mig, en tjej stack ut huvudet och undrade om jag behövde lift. Hon såg ut att bara vara snäll så jag tackade ja och fick skjuts till tåget och slapp därmed springa och riskera att missa tåget. Tack snälla du, vem du nu var! Jag blir så lycklig när människor är snälla och hjälpsamma.

När jag kom hem och läste mailen hade jag fått svar från "Putte i Parken", festivalen som jag faktiskt tänkte strunta i att åka till men nu har jag nog fasen ändrat mig, de har nämligen slopat sitt kameraförbud! Som en hyllning till detta och för att få utlopp för min konsertfotograferingstörst ska jag nog åka dit, vill du med? www.putteiparken.se

Sen vet jag inte om han är "god", på det sättet, men vissa människor blir man ju glad av bara man ser, en sekund. Han lyser verkligen upp min dag när jag ser, eller hör honom.

Inga kommentarer: