tisdag 30 juni 2009

Semester?

"Man ska inte ropa hej förrän man är över ån!" men med största sannolikhet börjar min semester nu! Ska vara ledig i morgon och bara åka till jobbet på eftermiddagen om chefen ringer och kallar på mig, vilket han nog inte gör eftersom jag jobbade undan allt, men man vet ju aldrig. Sen verkar det vara ledigt torsdag och fredag också, dels för det är lugnt dels för att det är så förbannat varmt att ingen av oss vill vara där. Så nu låtsas jag i alla fall att semester är här! En hel månad utan att gå upp halv sex, åka tåg och behöva göra något nyttigt alls. Slipper vissa kunder också. Min familj säger att jag aldrig kan dölja att jag ogillar någon, att jag visar det med hela kroppen även om jag försöker vara trevlig osv. men när det gäller en person på den här jorden så tror jag han är ett gigantisk undantag. Han fattar verkligen inte att jag är så trött på honom. Ja ja.. nu slipper jag alla jobbiga kunder, även de trevliga och alla mitt i mellan, för nu har jag semester! Jaaaaaaa!

Måste säga att den inleddes bra. Växlade några ord med en stilig typ som gör min vardag lite ljusare. Undrar om det är lika lätt att se på mig att jag gillar någon, som att jag inte gillar någon?

Nej, nu måste jag nog in på YouTube och lyssna på BAO, har fått "Fail Accompli" i hjärnan sedan igår när jag var och lyssnade på en vän till familjen och hans kompis. De spelade den eller han spelade och hans kompis sjöng, de är grymma båda två på det dom gör.

Inga kommentarer: