tisdag 30 juni 2009

En smula av kakan...

Det är bra med YouTube när man kan få en smula av den kaka som man missade. Tittade nyss på detta klipp, från Slagsmålsklubbens Peace & Love spelning, som jag med viss sorg i hjärtat blev tvungen att välja bort. Men detta var kul att se och framförallt att inte gå miste om "den första kräftan i rymden" ha ha, hur bra är det inte när Björn försöker suga ur saften och tror att det ska hjälpa!

Inser dock när jag ser bilderna att SMK borde spelat på en större scen, publiken får ju inte rum att dansa! Väldigt packat och samtidigt var det ju väldigt trångt även vid stora scenen där jag stod vid samma tid och tittade på Lasse, men så är det väl när 36 000 pers (eller hur många vi nu var) ska fördelas. Blir i alla fall än mer sugen att åka på "Putte i Parken", erbjudandet för dig att hänga på står kvar!

Kollar precis in en bild på peace & loves webbsida. Jävlar i min låda vad folk det var på Håkan! Jag stod så långt fram att jag aldrig insåg att det var så många!

Inga kommentarer: