söndag 21 juni 2009

Fred och kärlek i förändring...

Efter att ha satt mig in lite mer i saken inser jag att Peace & Love festivalen inte alls längre är som när jag var där sist (vilket jag iofs inte väntat mig), bland annat är det inte på samma plats och publiken räknas bli tre gånger så många som då. Får se om det är bättre eller sämre? Hittlls är jag dock lite sne på arrangörerna, dels för att de har fotoförbud, dels för att de inte svarat på mailet jag skickat. Och så dessa konsertkrockar. Men lugn, jag är ganska mycket pepp också, får se Winnerbäck och Håkan och dessutom ser det ut att bli fint väder. Hoppas det blir som förra gången. Men då ska jag hålla mig utomhus för 2005 upplevde jag min varmast konsert någonsin, var inomhus och såg The Mo, jag antar det var 40-50 grader varmt! Jag trodde jag skulle dö, men det var det värt.

Inga kommentarer: