måndag 20 april 2009

Zzzzzzz....

Jag är trött idag dessutom är det måndag, ingen lyckad kombination. Jag vet ju att om jag inte går och lägger mig tidigt på söndagarna så blir måndagen och i värsta fall hela veckan förstörd. Så 21.30 var klockslaget då jag senast skulle släcka lampan igår. Hade programmerat dvd-spelaren för inspelning av Filip och Fredriks nya program så det var löst, problemet var bara att jag 21.00 började titta och sedan gick det inte att sluta, trots att jag borde sovit. Det var inte så att programmet var super bra men det byggde upp en slags förväntan i mig som jag liksom inte kunde låta vänta. Att ex.få se Jonas Gardell och Marilyn Manson i samma soffa, ett möte som visade sig bli lite väl kort i alla fall med mikrofonerna på. Men allra mest väntade jag på Howlin Pelle, som var sist i programmet. Spelar ingen roll vad han gör, varenda gång jag ser den mannen vill jag gifta mig med honom. Så jag såg alltså HELA programmet (till 22.40) och får stå mitt kast idag. Jag är dödstrött. Har fått kämpa med att hålla mig vaken. Inte förrän på eftermiddagen levde jag upp en stund när först "Mr. Snygg" dök upp på jobbet, sedan "Stephane-Lambiel-look-a-like-fast-ändå-inte" (som inte visat sig på evigheter) och sedan en stilig typ på tåget. De gav alla dagen lite ljus men jag är fortfarnde trött. Får verkligen inte slösa bort dyrbar sömntid till att titta på "Ballar av stål" i kväll!

Inga kommentarer: