måndag 13 april 2009

Påsken 2009...

Påsken är över för i år och det har verkligen varit fantastiskt väder. Jag minns förra påsken när vi körde hem från Konståknings VM Göteborg sent på kvällen hur ett snöoväder jagade oss och hur det var neråt 20 minusgrader när vi åkte genom Jönköping. Igår när jag återigen var i Jönköping gick folk omkring i shorts.

Familjen tillbringade påsken hos min syster. Lille E (tidigare nämnd som "bebisen") försöker lära sig gå, eller hon kan nog egentligen om hon bara vågar, tiden går fort. I lördags var vi på stan och jag köpte en jacka! Eller mer kappa kanske, bättre än inget i allafall. Och igår åkte vi hem via IKEA och A6 i Jönköping. Jag var helt slut när jag kom hem, först gått i affärer hela dagen och sen köra hela vägen hem.

Idag har jag tagit det lite lugnt Tog en promenad till kyrkogården men de hade inte fått ut några bänkar än så jag stannade inte till så länge utan gick mest igenom.

Känner att det här inlägget blev totalt innehållslöst egentligen och egentligen är det väl bara ett sätt att försöka komma undan att diska. Men jag kommer väl inte undan så... hej disken.

Inga kommentarer: