torsdag 23 april 2009

Fantasi och verkligheter är inte alltid det samma...

Mitt horoskop för dagen (i tidningen jag läste på väg till jobbet) stod det "Du som är singel får dina känslor besvarade idag. Var inte så blyg och försiktig. Ta en chans och öppna dig". Jag borde kanske ha lytt de där orden för jävlar vilken chans det dök upp idag, men jag var som vanligt "blyg och försiktig". Så nu får jag skylla mig själv, eller jag tror inte på det där med horoskop.

I morgon ska jag klippa mig. Hittade en webbsida igår där man kunde testa olika frisyrer, det var roligt och vissa resultat är bättre än andra om man säger så (tog även med riktiga bottennapp). Tråkigt nog gick inte alla frisyrer att få i alla färger (jag lär ju liksom aldrig blondera mig) men här har ni några av de jag provade...Jag hoppas min frisör har något bättre förslag faktiskt. Och de där bilderna anpassar sig ju liksom inte efter mitt tjocka hår med självfall. Får se hur det blir.

Inga kommentarer: