torsdag 12 mars 2009

Nu laddar vi om...

Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Såg precis att kanal9 återigen väljer att visa matchen mellan Frölunda och Luleå. Det är kanon för att jag får se matchen men de två senaste matcherna har de sänt och det har ju inte gått något vidare.

Gårdagens match vill jag inte ens kommentera, vilken jävla pajasinsats av domaren m.f. Kan man inte reglerna bör man kanske döma enklare sporter typ höjdhopp. Nu spelade ju inte Luleå helt toppen heller, men att få 3-0 mot sig sådär är kanske inte helt inspirerande. Och regler är till för att följas. Hmmm... nu kommenterade jag ju matchen i alla fall.

Hoppas mitt kära Luleå har hittat den välkända kämparglöden till kvällens drabbning, annars är det kört och det vill man ju inte. Luleå hockey i mitt hjärta! "Kämpa Lule, kämpa!"

Inga kommentarer: