måndag 9 februari 2009

"Du måste sluta fantisera..."

Ibland gillar saker som jag normalt inte borde gilla, sånt som går en bra bit utanför ramarna, åt alla håll och kanter... lite konstigt är det men jag är inte förvånad längre... kanske har jag slutat ha ramar.

Ett musikaliskt exempel är CITY, som nu lagt upp en låt på myspace. Kan inte låta bli att tycka om det, men så är det ju "Tjompa" från The High Fives och Björn från Slagsmålsklubben som ligger bakom det, så det är ju inte konstigt att det går hem. På tal om SMK har de stängt ner sin blogg, vilket är trist och jag vet inte varför. Får ta och fråga nästa gång någon av dem dyker upp på jobbet, vilket borde vara snart.

"Du måste sluta fantisera, det kommer aldrig bli något mera..." fan den har redan satt sig och gjort kvällen bra mycket roligare! Hoppas det kommer fler låtar snart och jag vill ha dem!

Sen kan man ju undra om låten är riktad till mig. Jag är nog världsmästare i att just fantisera, om precis allt. Lite som en hobby, när inte så mycket annat finns att göra ex. när jag är ute och går, åker tåg eller ska sova. Skulle nog kunna få ihop en och annan story. Men nu ska jag inte fantisera utan fixa mat och kanske lyssna lite mer på låten.

Inga kommentarer: