onsdag 28 januari 2009

Nära bristningsgränsen...

Veckan fortsätter vara jävlig mot mig. Idag har allting jag tagit mig för sugit musten ur mig, jag är trött och känner mig långt under fotsulorna. På jobbet var det stress och jag slängde väl ur mig en och annan sur och vass kommentar. Bad dock om ursäkt och förklarade mig, insåg ju själv hur jag bad mig åt. Hoppas det blir bättre i morgon. Hoppas också att jag får tillbaka min vanliga hjärnkapacitet, för det känns som om det mesta i "hårddisken" lagts i mappar som jag inte riktigt kan få fram just nu.

Har i alla fall slappat lite nu efter jobbet och inte tänkt på något. Har nämligen tittat på filmen "Hata Göteborg". Fick en valfri bredbandsfilm, gratis av CDON. Tackar och bockar. Valde den film som jag läge tänkt att se. Den var helt ok, 3/5 kanske, mest för karaktärerna. Den hjälpte mig dock inte upp ur deppträsket, och jag ska nog inte heller se (vilket jag hade tänkt) två program jag spelat in senaste dagarna, ett om förintelsen och ett om bristen på mat i världen, för det lär ju inte förbättra min dag. Får väl ta något lättsmält istället som konståkning eller leta trevliga klipp på YouTube, alt ta fram en gråtfilm och göra allt ännu värre.

Inga kommentarer: