tisdag 16 december 2008

Inte ett ljud...

Vissa människor gör mig stum och jag menar det verkligen. Tyvärr är det de personer som jag vill prata med som jag inte kan prata med, det går liksom bara inte. På samma sätt som allt känns väldigt rätt känns det väldigt fel. Får verkligen ta och skärpa till mig på den fronten, blir djupt irriterad på mig själv.

Återigen vaknade jag till Musikhjälpen och lyssnar så mycket jag bara kan. På eftermiddagen satt jag dock med en kund så där missade jag en hel del tyvärr. Kanske låten jag önskade man vet ju aldrig. Såg dock i SVT2 när Henrik upplevde jordbävningen, eller hörde lättare sagt eftersom jag typ tittade bort den korta tid som jordbävningen pågick. Har ni inte skänkt en slant till människor på flykt via Musikhjälpen gör det! HÄR kan ni dessutom höra Lasse Lindhs låt som jag skrev om igår.

Inga kommentarer: