söndag 2 november 2008

Isprinsarna...

Sitter och fixar lite med gamla konståkningsklipp i min DVD spelare, både från årets EM och VM. Det har liksom inte blivit av att ordna det men nu börjar hårddisken bli full, så det var dags att göra något åt saken. Det är farligt för nu har jag fått konståkning på hjärnan. Framförallt saknar jag Stèphane, fastän jag ändå inte skulle sett honom förrän vid EM ändå. Men så njuter jag också över alla fenomenala åkare! Längtar efter att få se dem alla faktiskt, till och med Brian Joubert.

Har fortsatt att titta på "Stjärnor på is" trots allt (se tidigare inlägg i ämnet). "Kändisarna" börjar ju åka helt ok nu men det är trist att de konståkare jag höll på (skiter väl i kändisen): Lotta, Niklas och Filip är ute ur leken. I och för sig har jag fått en ny favorit i Johan Lundqvist (han som åker med Josefine Sundström) men det är kanske mest för att han är så snygg... typ så skulle gärna min framtida man få se ut. Gick in och tittade på tv4.se och såg att han bara är 21år! Herregud jag är verkligen sämst på att avgöra folks ålder, borde aldrig få jobb på systembolaget (vill jag iofs inte heller). Nej nu ska jag no spana in lite mer konståking på You Tube, kanske leta fram mitt favoklipp med Stèphane!

Inga kommentarer: