söndag 5 oktober 2008

Så lyder domen...

Var på bio ikväll och såg Patrik 1,5. Som "en må bra film" har den beskrivits och det kan jag stryka under, även om den var ganska sorglig på sina håll. Väl värd att se!

Men det där "Stjärnor på is" var väl inte så sevärt? Eller jag kommer titta när det inte är något annat som är värt att se på annan kanal, men bra? Nej. "B-kändisar leker konståkning" borde det heta, eller isdans? Blir irriterad över att de kallar det både konståkning och isdans, det är faktsikt skillnad och det där? Mest showåkning. Vissa var dock förvånansvärt bra på att stå på grillorna och jag var glad att LuLu åkte ut direkt. Men mest bidrog programmet till att jag vill se rikitig konståking samt att jag själv vill ut och åka lite. Så är ju TV4 alltid irritande med sina reklampuaser, det fina igår var ändå att man kunde zappa om och kolla in de riktiga stjärnorna på is... dvs NHL matchen mellan Pittsburgh och Ottawa.

Nu ska jag sova. Jag och min snoriga näsa ska försöka gå till jobbet i morgon.

Inga kommentarer: