torsdag 9 oktober 2008

Mitt i prick Bo Kaspers...

Kom ett stort paket från CDON igår. I det fanns bland annat Bo Kaspers Orkesters nya skiva som mamma ska ha men jag passade på att lägga in låtarna i min mediaspelare.

Och så i morse när jag satte mig på tåget startade jag låtarna och efter en stund satt jag helt stel med tårar i ögonen, känslorna öste över mig. Låten "Dom tar dig ifrån mig" är nog det mest perfekta soundtrack jag kan tänka mig till den berättelse jag bär inombords, som håller på att bli bok... eller kanske borde den bli film, jag såg nämligen bilder och eftertexten rulla framför mig. Har dessutom hitta en perfekt skådespelare till en av huvudrollerna; Adam Lundgren hetar han och ni kan bl.a. se honom i kvällens avsnitt av Höök. Tyvärr är han nog för gammal när min berättelse blir film haha.

I paketet fanns även Antony and the Johnsons nya EP "Another world", jag njuter.. och hoppas så att jag ska få möjligheten att gå på en konsert snart, kom till Sverige snälla!

Inga kommentarer: