torsdag 2 oktober 2008

*Host* *Snörvel*

Nu har det brutit loss på riktigt, jävla förkylning! Är hemma från jobbet och tänkte förut att jag skulle titta på en gammal film jag har liggande eller slötitta på typ Hem till gården osv. men jag har inte orkat. Sovit bort dagen tills nu. Försöker laga lite mat och satte mig vid datorn för att inte somna igen. Svårt att veta om jag känner mig bättre eller inte.

Nyss ringde det på mobilen. Jag har vunnit en logotypetävling som jag var med i, lite roligt. Det gäller väl mest äran men något litet pris var det och det var jag välkommen att hämta på lördag om jag nu är frisk vill säga, känns just nu tveksamt.

Fattar inte varför jag blir sjuk när jag absolut inte vill. När jag vill vara på jobbet, när jag vinner pris och när det var planerat att gå på bio och se Patrik 1,5.

Försvinn dumma förkylning!

Inga kommentarer: