torsdag 18 september 2008

Vad är väl en kväll i Norrköping när man kan äta ärtsoppa...

Ibland önskar jag att jag bodde i Norrköping, exempelvis idag... det är New media meeting vilket hade varit kul att gå på, hade dessutom säkert fått gå gratis eller med någon slags rabbat genom jobbet. Men helvete att jag sitter och kör bilen hem från Norrköping mitt i natten alldeles ensam och några bussar går det ju inte så sent (ja, åker man dit vill man ju inte missa SMK som slutar spela vid 01). Bara att acceptera hur läget är trots att jag både vet och anar vilka som är där.

Får vara hemma och äta ärtsoppa istället, titta på Doobido (eller var det nu heter) där Joakim Nätterqvist ska vara med. Efter det ska jag nog titta på Control, som kom med posten idag. 49kr på CDON, kunde inte låta bli att beställa! Passade på att köpa Detektivbyråns nya skiva Wermland, riktigt snygg var den, guld! antagligen lika bra som snygg. Borde beställt annat också kom jag på såhär i efterhand.

Måste tillägga att jag vissa dagar INTE vill bo i Norrköping - det är därför jag inte gör det.

Inga kommentarer: