lördag 20 september 2008

Vad gör jag uppe så här sent?

Det är förbannat lätt att bli sittandes vid datorn och spilla tid på småsaker. Att ätas upp av YouTube djungeln exempelvis eller hitta nya band och konstalationer på myspace, eller spana in olika människors musiksmak på last.fm. Jag kan bli sittandes i timmar och ibland blir det favorit i repris, ex. Björns lilla låda, eller varför inte denna intervju med samma sköna gäng (varning dock för pinsamt dålig reporter).

Men nu är det nog dags att stänga av datorn för jag håller helt ärligt på att bli galen på min ena datorhögtalare, den surrar värre än min frys och jävlas nått så in i norden. Har försökt att slå, trycka, vända, snurra ALLT! Och ibland blir det bättre, men inte nu, elen ur helt enkelt. Och inget ljud = inget you tube, myspace, last.fm eller musik i allmänhet.

Sömnen hej.

1 kommentar:

Marie Andersson sa...

Lite nostalgi, kanske..
http://www.youtube.com/trocafish