söndag 21 september 2008

Den klassiska högen...

Årets TV-pucken är avgjort, grattis Småland! Jag gillar TV-pucken som fenomen alltid fullt av roliga intervjuer och annat klassiskt som ex. när de presenterar lagens lineup, haha så skönt att kolla in hur spelarna beter sig när de får upp en kamera i fejan.

Minns 1999 också då jag kom till skolan en morgon och det var unga hockeyspelare överallt och det visade sig att det spelades TV-pucken i ishallen. Det var roliga dagar, på längre raster, håltimmar och vissa lektioner fick vi gå och kolla på matcherna. Åkte dit en kväll också har jag för mig. Antagligen såg jag då någon eller några som är elitseriestjärnor idag men jag kan inte säga att jag minns någon speciell, eller jo en kille i Smålands lag, men han blev nog inget stort vad jag vet.

Ikväll är det start för "Andra Avenyn" igen. Jag har värmt upp lite på deras webb och fått den glada nyheten att karaktären Adam lär dyka upp igen, hoppas han stannar länger än sist. Det blir spännande detta här.

Inga kommentarer: